Logo
Potřebujete poradit? Zavolejte.
(Po-Ne, 8-20 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
16.09.2021
Spustili jsme nový eshop!
Po 13 letech fungování jsme pro Vás připravili novou verzi eshopu. Je potřeba jít s dobou a nabídnout moderní, spolehlivý, bezpečný a přivětivý eshop.... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Přijímáme online platby

Platby online na eshopu azmobil.cz

  1. Úvod
  2. Obchod
  3. Postup reklamace, výměny zboží

POSTUP REKLAMACE, VÝMĚNY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

1. Reklamace příslušenství (pouzdro, lampička, nabíječka atd.)

Zboží pošlete na tuto adresu: AZ Mobil, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@azmobil.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

2. Reklamace čtečky Amazon, Onyx, Lexis

Zboží pošlete na tuto adresu: AZ Mobil, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@azmobil.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

3. Reklamace čtečky Pocketbook

Veškeré reklamace řeší oficiální servis Pocketbook pro ČR, firma Fixit. Tento servis má zdarma svozy od zákazníků. Kurýr přijede k Vám domu, vyzvedne čtečku, odveze ji do servisu. Zde dojde k vyřízení reklamace a poté Vám kurýr opět doručí balíček domů na Vaši adresu. Tato služba je kompletně zdarma. Po dobu reklamace s Vámi servis komunikuje mailem pomocí reklamačního čísla, které Vám na začátku přidělí. Postup reklamace:

FixIT - autorizovaný servis pro ČR a Slovensko

  • Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci (lze zadat i bez registrace)
  • Servis (FixIT) Vám potvrdí svoz zařízení, případně dodá další informace.
  • Následující den přijede na vaši adresu kurýr a bezplatně ji svez do servisu, kde bude vyřízena reklamace
  • Doporučujeme zasílat v originálním balení výrobku + dále dobře zabalené pro přepravu.
  • Po vyřízení reklamace Vám kurýr opět bezplatně přiveze čtečku zpět na Vaši adresu

 

4. Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Zboží pošlete na tuto adresu: AZ Mobil, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a uveďte bankovní účet pro vrácení peněz. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@azmobil.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

5. Výměna zboží

Zboží pošlete na tuto adresu: AZ Mobil.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a připište, o jaké zboží máte zájem. Před odesláním balíčku je nutné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@azmobil.cz a domluvit se s námi na výměně zboží.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Veškeré texty a popisy vytvořil Tomáš Pejcha - 2009-2022 © AZMOBIL.CZ
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz