Logo
Potřebujete poradit? Zavolejte.
(Po-Ne, 8-19 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
16.09.2021
Spustili jsme nový eshop!
Po 13 letech fungování jsme pro Vás připravili novou verzi eshopu. Je potřeba jít s dobou a nabídnout moderní, spolehlivý, bezpečný a přivětivý eshop.... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Přijímáme online platby

Platby online na eshopu azmobil.cz

  1. Úvod
  2. Akce na květen
  3. Garance 0 vadných bodů

GARANCE 0 VADNÝCH BODŮ NA DISPLEJI

Zdarma Vám zajistíme kontrolu nové čtečky, zda nemá vadné pixely na displeji. Tento vadný bod se projevuje jako vysoce svítící bod na displeji čtečky. Jedná se o podobný problém jako tzv. mrtvé pixely na displejích LCD monitorů. Většina výrobců má v toleranci až 3 tyto vadné body. Pokud tedy budete mít na displeji 1-3 mrtvé pixely, není to důvod pro uznání reklamace. 

Pokud tedy nechcete mít čtečku s vadným bodem, využijte naši novou akci. Zdarma Vám před odesláním čtečku zkontrolujeme, zda neobsahuje nějaký vadný bod. Budete tedy mít jistotu 100% kvality displeje. Toto je velmi důležité, protože čtečka slouží ke čtení, je nutné se soustředit na text a oko vnímá každou nerovnoměrnost nebo kaz mnohem více než např. při hraní her na tabletu.

Jako jediný obchod v ČR nabízíme tuto službu pro všechny čtečky knih a to ZDARMA!

Tato akce platí pro všechny čtečky zakoupené v našem obchodě AZ Mobil a je platná po celý rok 2022. V případě kladných ohlasů akci prodloužíme dále. V případě dotazů a nejasností nám pište na info@azmobil.cz nebo volejte na 602 866 446

 

PODMÍNKY:

1. uveďte do poznámky v objednávce slovo DISPLEJ nebo napište do poznámky, že chcete zkontrolovat displej. 

2. čtečku Vám rozbalíme, zkontrolujeme displej, zpět pečlivě zabalíme a odešleme.

3. V případě vadných bodů čtečku vyměníme za nový kus.

 

OTÁZKY A ODPOVĚDI:

1. Proč není garance u každé čtečky automaticky a je nutné o kontrolu požádat v poznámce?

Při kontrole displeje je nutné čtečku rozbalit a spustit. Pokud někdo nechce mít porušený obal, nevyplní žádnou poznámku a kontrolu provádět nebudeme.

 

2. Je tato služba zdarma?

Ano, kompletní kontrola a případná výměna čtečky je zdarma.

 

3. Může se vadný bod objevit později?

Ne, vadné body vznikají při výrobě čtečky. V čase se již neobjevují. Mohou také vzniknout mechanickým poškozením (např. vryp do vrchní vrstvy displeje).

 

Garance 0 vadných bodů na displeji

 

 

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Veškeré texty a popisy vytvořil Tomáš Pejcha - 2009-2022 © AZMOBIL.CZ
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz